nedjelja, 11. ožujka 2018.

ISPOVEST: U braku sam 3 godine s čovjekom koji je imao brak iza sebe, ali je propao jer ga je bivša žena uhvatila u prevari sa mnom… SAZNAJTE SVE NA:

U braku sam 3 godine s čovjekom koji je imao brak iza sebe, ali je propao jer ga je bivša žena uhvatila u prevari sa mnom. Sa njom ima sina, kojem predajem u srednjoj školi i on koristi svaki trenutak da me ponizi pred ostalim đacima.


Svim učenicima govori da sam ja sponzoruša koja je rasturila brak njegovim roditeljima i da sam žena niskog morala. Počeo je da me javno proziva na času i svaku temu prebacuje na muško-ženske prevare i rasturanje brakova. Pokušavam ga ignorisati, ali ne mogu više! Razmišljam da predam razred nekom drugom profesoru jer nemam snage da tripem svakodnevna poniženja i uvrede od njega.

Nema komentara:

Objavi komentar