petak, 16. ožujka 2018.

KRADEM STRUJU OD KOMŠIJA VEĆ 7 GODINA...

Kradem struju od komšija već 7 godina. Moj komšija za to nema pojma, ali mi se često žali kako mu dolazi ogroman račun za struju… hahahahha…. evo sad je zima i uključio sam dve grejalice koje nikada ne gasim. Ponekad mi ga je tako žao da čak jednu grejalicu smanjim na dvojku, a kad me ne pozdravi u prolazu ja uključim sve moguće aparate po kući. Danas samo mi pametni i mudri imamo.


Ispovest2: Vraćam se sa faksa, a autobus kasni. Izrevoltirani putnici, samo što ne puknu od bjesa. U svom tom metežu, djevojka (koja je sjedila iza mene,na samom kraju autobusa) pokušava da iznese svoj kofer između sjedišta, ali joj ne uspjeva. Ustajem, prilazim joj i sa smješkom kažem:,,Dopusti meni”. I prnesem kofer sve do vrata. Pri povratku do sjedišta čujem glas ,,Kakav kavaljer”…..u tom trenutku osjećaj je bio nevjerovatan…mislim da sam imao snage da trčim uporedno s’ tim autobusom……

Nema komentara:

Objavi komentar