četvrtak, 15. ožujka 2018.

ISPOVEST: Svekrva i zaova su gadovi nevidjeni. Kada mi se rodilo prvo dete nisu mi dale da ga okupam, nego svekrva gurala njenu cerku da kupa moje dete…

Svekrva i zaova su gadovi nevidjeni. Kada mi se rodilo prvo dete nisu mi dale da ga okupam, nego svekrva gurala njenu cerku da kupa moje dete. Slicno se dogodilo i sa drugim detetom. Svekrva non stop gura svoj nos gde mu nije mesto, sve moje letnje krpice uzela za brisanje sporeta. Moram da


perem detetove stvarčice na ruke jer svekrva ne dozvoljava da trosim struju, kada bih prala stvari mašinom svadjala bi me sa suprugom i pokusava da promeni svaku odluku koju suprug i ja donesemo. Ja cutim i trpim zbog supruga, a on sve to ili ne vidi, ili ne zeli da vidi… zivim sa vesticom… jedva cekam da mi odobre kredit da kupim svoj stan ovako više ne mogu!

Nema komentara:

Objavi komentar