četvrtak, 15. ožujka 2018.

ŽELIM DA KAŽEM DA SAM NAJGLUPLJA ŽENA NA SVIJETU...UPOZNAM TIPA ZGODAN VISOK.....

Zelim da kazem da sam ja jedna od najglupljih zena na svijetu. Upoznam tipa prije nekih 3 god, zgodan, visok, plav, pilot po struci. Pozovem ga na veceru kod mene, bilo je i 2-3 case vina. Ostane spavati kod mene jer smo pili. Odemo u sobu, legnemo u isti krevet, ja sam obukla pidzamu. Malo smo caskali onako o svemu.. Ja sam lezala pored njega uhvatili smo se za ruke, nisam htjela prva da krenem a ni on. Samo smo tako lezali, gorila sam ko baklja.


Da se samo priblizio to bi se pretvorilo u exploziju. Lezala sam samo, nisam mogla zaspati satima.. Nisam htjela da krenem, bilo mi je glupo zato sto je prvi put kod mene.. Sada mi je krivo i kajem se mnogo,, jer poslije smo se samo dopisivali nismo se vise nikada sreli… obecala sam sama sebi da vise necu uraditi nista slicno i poslije da se ovoliko kajem..

Nema komentara:

Objavi komentar