ponedjeljak, 12. ožujka 2018.

SLANE KORPICE RECEPT OD MOJE SVEKRVE KOJA IH JE UVIJEK PRAVILA ZA SLAVLJA UKUSNE SU I DEKORATIVNE PROČITAJ RECEPT NA:

Receept za korpice sam dobila od moje svekrve, koja ih je uvek pravila za neka veća slavlja. Ukusne su i vrlo dekorativnee…! Sastojci: Testo: 280 gr brašna tip 400 140 gr margariina 2 žumanceta 2 kašike kisele pavlake pola praška za pecivo maloo solii,.


Fil: 300gr krompiira 100gr šargarepe 100gr kiseelih krastavca 200gr pečenice 200gr majoneza Pripremaa: 1. Fil: Šargarepu i krompir skuvati i dobro ohladiti. Zatim narendati na krupno rende, pečenicu iseći na kockice i sve zajedno spojitii sa majonezom. 2. Tijesto: od navedenih sastojaka umesti testo. Otkiidati male loptice, pa utisnuti u kalupe. Ja sam dobila ovaj zgoodni kalup, pa sam u njemu pravila korpice. Ispeći u zagrejanoj rerni na 180C. Korpiice ohladiti, pa filovati sa pripremljenim filom. Ukrasiti po želji.,..

Nema komentara:

Objavi komentar